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Aliasing in 3D

Started by Pablo Caballero Martinez December 20, 2000

Hi everybody

I have a aliasing problem.
When I rotate a 2D image the spectro rotates too. And I can recalculate
the new sampling params, and I have not aliasing.

But I put a 2D image in a 3D volume, and then a rotate this 2D image
into this cube, around the 3 axes. I have 2D sampling params to X and Y,
from the 2D image, but I have not the Z sampling param. And I have not
the new X and Y sampling params.

Do you understand me?

Sorry about my english...
Ahora en castellano:

Cuando roto una imagen en 2D tengo que recalcular el espaciado para no
tener aliasing, ya que su espectro tambi gira. Esto lo shacer. Es
geometr muy simple.

Pero ahora pongo una imagen 2D en un cubo 3D. El tama de los voxels
para las coordenadas X e Y lo sporque son los de la imagen de partida.
El tama para la coordenada Z no lo s Y luego giro esta imagen 2D
dentro de mi cubo 3D, el espectro gira en todas las direcciones y tengo
que recalcular el espaciado para X, Y y Z...

Ayuda

Gracias

thanks