Hi everybody I have a aliasing problem. When I rotate a 2D image the spectro rotates too. And I can recalculate the new sampling params, and I have not aliasing. But I put a 2D image in a 3D volume, and then a rotate this 2D image into this cube, around the 3 axes. I have 2D sampling params to X and Y, from the 2D image, but I have not the Z sampling param. And I have not the new X and Y sampling params. Do you understand me? Sorry about my english... Ahora en castellano: Cuando roto una imagen en 2D tengo que recalcular el espaciado para no tener aliasing, ya que su espectro tambi gira. Esto lo shacer. Es geometr muy simple. Pero ahora pongo una imagen 2D en un cubo 3D. El tama de los voxels para las coordenadas X e Y lo sporque son los de la imagen de partida. El tama para la coordenada Z no lo s Y luego giro esta imagen 2D dentro de mi cubo 3D, el espectro gira en todas las direcciones y tengo que recalcular el espaciado para X, Y y Z... Ayuda Gracias thanks |
Aliasing in 3D
Started by ●December 20, 2000